Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Νέος πολύ δύσκολος γρίφος!

Θα έχετε πιάσει πολλούς ή ενδεχομένως και τον εαυτό σας, να λένε:

- εγώ όταν πηγαίνω στο τάδε μαγαζί δεν πληρώνω τα ποτά,
- εγώ πηγαίνω στο τάδε περίπτερο και διαβάζω όλα τα περιοδικά τζάμπα
- εγώ όταν ψωνίζω απ το τάδε μαγαζί μου τα αφήνει στη μισή τιμή
- εγώ όταν πηγαίνω να φάω στη τάδε ταβέρνα τρώω τζάμπα,   και άλλα πολλά
Σαν απάντηση στο "πώς το καταφέρνεις?" δίνεται συνήθως το "ξέρω τον προϊστάμενο του μαγαζιού", "είναι θείος μου ο σουβλατζής", "είναι κολλητός μου ο μαγαζάτορας"

Η δύσκολη ερώτηση που τίθεται τώρα στους αναγνώστες του blog είναι η εξής:

Με ποιο τρόπο ή με ποια λόγια θα καταφέρεις να έχεις ευνοϊκή τιμή ή δωρεάν,  την υπηρεσία ή το αγαθό που επιθυμείς?Χωρίς να χρησιμοποιήσεις βια ή απειλές.Ποια θα είναι τα λόγια σου ώστε να κάνεις τον μαγαζάτορα τον οποίον ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ, να σου χαρίσει ή να σου κάνει έκπτωση στο προιόν που θες?Περιμένω τις λύσεις σας σε comment.Για να  δω το πιο έξυπνο ;)

7 σχόλια:

  1. Θα τον ψαρέψω, να δω τι ομάδα είναι και μετά θα εκθιάζω την ομάδα του μέχρι να μου πει την ατάκα "Δικός μου είσαι" και όταν τον ρωτήσω τι χρωστάω, να πει "κερασμένα απ' το μαγαζί". Καλό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. hahahaha!gamatos!alla an peseis se strimeno?gt na se kerasei gia mia omada?

      Διαγραφή
    2. E μετά θα το ρίξω στα πολιτικά αν δω ότι είναι ζόρικος. Τέτοιες μέρες όλοι μ' αυτά ασχολούνται άλλωστε.

      Διαγραφή
  2. koita3te agoria den 8elw nas sas pligwsw alla i lusi einai einai mia mias kai anaferese se magazatora..anoixto ntekolte kai nazi..:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. pantws ena sas lew x8es anakalipsa tin selida sas kai tin evala na mou tin vgazei kali fasi...kai kali douleia...o sexmet eimai alex kai poli me stenaxwrises pou den uparxoun lefta gt 8a ta ekana sxedon ola...:P exoume anagkes...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. hahahaha!s euxaristoume sexmet. :) to kserw, gi afto ftiaksame k emeis tetoio arthro.me tetoia krisi tha eixan xavale oi apantiseis.an exeis fb h twitter kane mas add http://www.facebook.com/profile.php?id=100003936792932&ref=tn_tnmn
      http://twitter.com/tilesrexaderfe

      Episis an exeis kapoia idea gia endiaferon arthro h an exeis grapsei kapoio xavaletzidiko arthro steilto mas sto fb gia na to anevasoume me xara ;)

      Διαγραφή