Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Ένα άρθρο για νοσταλγούς..

Χαζεύοντας κάποια στιγμή διάφορα βιντεάκια στο youtube, έπεσε το μάτι μου στο παρακάτω, http://www.youtube.com/watch?v=boUO5peNm98 .Ο Μίλτον ήταν ένα από τα πολύ αγαπημένα μου παιδικά, που παρότι πραγματεύεται με ζόμπι και τέρατα, καταντά πολύ αστείο.Το δυνατό του σημείο θεωρώ πως είναι χωρίς καμία αμφιβολία η ελληνική μεταγλώττιση.Για να μπω και στο θέμα, παρακολουθώντας πάρα πολλά από τα παλιά αγαπημένα cartoon στο youtube, παρατηρώ το εξής περιέργο, τότε υπήρχαν αμέτρητα παιδικά στην tv(Ας είναι καλά το θρυλικό κανάλι junior's tv),τώρα είναι πλέον μετρημένα τα παιδικά που βγαίνουν και που προβάλλονται.Γιατί δεν συμβαίνει το ίδιο και με τα τραγούδια πχ;Κάποτε ήταν μετρημένα όπως και οι τραγουδιστές.Τώρα χάνεις τη μπάλα.Ίσως δεν πουλάνε τα παιδικά τόσο στις μικρές ηλικίες;Δεν νομίζω.Εδώ πας σινεμά σε ταινία της disney και βλέπεις τόσους μαντραχαλάδες μέσα που απολαμβάνουν την ταινία σαν να είναι 12 χρονών.Είναι δυνατόν να δείχνει παιδικά το σκ το πρωί μόνο το star;Τί βλέπουν τα παιδιά τώρα, τη Γερμανού;Και επίσης, μόνο Ben Ten και Bob είναι τα καινούρια παιδικά;Τέλος, μια βασική απορία που έχω είναι, γιατί δεν προβάλλονται παλιά αγαπημένα παιδικά.Είναι τόσο δύσκολο πια να υπάρξει ένα κανάλι αντίστοιχο του junior's tv που να προβάλει όλη μέρα παιδικά;Δεν θα το παρακολουθούσε κανείς δηλαδή;Και μην μου πείτε για το 0-6 ή το nickelodeon γιατί δεν παρουσιάζουν σοβαρές περιπτώσεις παιδικών.Χώρια ότι είναι και ελάχιστα τα παιδικά που προβάλλονται.

Υ.Γ.1 :Ψάχνοντας παλιά αγαπημένα παιδικά βρήκα τα πάντα στο youtube.Τα πάντα όμως.Και μπράβο στα παιδιά.Δεν βρήκα μόνο το αγαπημένο μου, το wacky και packy(-μα τι φταίω εγώ?????).Φαντάζομαι είναι αγαπημένο όχι μόνο δικό μου.Τι απέγινε;;;;;;;;;

Υ.Γ.2 :Απορία: Είναι δυνατόν να έχει γίνει ταινία στο σινεμά μέχρι και το τελευταίο ηλίθιο cartoon ή comic και να μην έχει γίνει το αγαπημένο όλων μας, το thundercats;;;;

Υ.Γ.3 :Για όσους βαριούνται το πολύ ψάξιμο ή έχουν ξεχάσει κάποια παιδικά που έβλεπαν, έχω φροντίσει!!Έχω φτιάξει 2 βιντεάκια σύνολο 5 λεπτά και τα δυο, που παρουσιάζουν 150 απ τα πιο αγαπημένα παλιά μας παιδικά. :) http://www.youtube.com/watch?v=jKZPoLMFSOE  και  http://www.youtube.com/watch?v=dqy21jVn8OM&feature=relmfu

2 σχόλια:

  1. Μίλτον !"Καυκαλάνδη για πάντααα"
    Συγχαρητήρια για το άρθρο, μας γύρισες χρόνια πισω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εψαχνα το ονομα του συγκεκριμενου παιδικου και ευτυχως επεσα στο αρθρο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή